Թվային հարթակ
Արդարադատության ոլորտի թվային ծառայությունների հարթակ
Վերադառնալ

Հաճախ տրվող հարցեր

Ինչպե՞ս կարող եմ մուտք գործել հարթակ և ուղարկել դիմումը
Նախ՝ ուշադիր կարդացեք նկարագրությունը, այնտեղ նշված է ինչպես ներկայացվող տվյալների, այնպես էլ հայտի ուսումնասիրման գործընթացի և ժամկետների վերաբերյալ տեղեկատվություն։ Այնուհետև՝

  • Սեղմեք «Դիմել առցանց» կոճակը և մուտք գործեք «Ես Եմ» նույնականացման հարթակի միջոցով՝ ընտրելով նույնականացման առաջարկվող տարբերակներից մեկը։
  • Լրացրեք պահանջվող տվյալները։
  • Ստուգեք տվյալները, համոզվեք, որ լրացված տվյալներում չկան վրիպակներ/թերություններ, իսկ առկայության դեպքում՝ խմբագրեք դրանք։
  • Սեղմեք «Հանձնել դիմումը» կոճակը և կտեսնեք դիմումը հաջողությամբ ուղարկելու մասին հաղորդագրություն։
Ինչպե՞ս կարող եմ հետևել դիմումի ընթացքին
Հայտի առաջին էջում՝ «Դիմողի տվյալներ» հատվածում Դուք տրամադրում եք կապի հետևյալ միջոցները՝ հեռախոսահամար և էլ․փոստի հասցե։ Միաժամանակ, հարթակի անձնական էջի «Դիմումներ» բաժնում կտեսնեք հայտի կարգավիճակի փոփոխությունները։ Հետևեք էլ․փոստի նամակներին՝ հայտի կարգավիճակի փոփոխությունների մասին ծանուցումները բաց չթողնելու համար և ուշադիր եղեք, քանի որ դրանք կարող են ենթադրել Ձեր կողմից ործողություն, օրինակ՝ խմբագրել հայտը։
Ի՞նչ է գործակալություն ներկայացվող տեղեկատվության արժանահավատության կանխավարկածը։
Պետական գրանցման կամ պետական հաշվառման համար դիմած անձի կողմից ներկայացված տեղեկատվությունը գործակալությունը համարում է արժանահավատ։ Անձանց կողմից գործակալություն ներկայացված տեղեկատվությունը կարող է համարվել անարժանահավատ, եթե կա դա փաստող կամ այլ անձանց ներկայացրած տեղեկատվություն։ Գործակալությունը ներկայացվող տեղեկությունների ճշտության ստուգում չի իրականացնում և պատասխանատվություն չի կրում դրա հետևանքով առաջացած հնարավոր որևէ վնասի համար։ Դիմող անձը Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով պատասխանատվություն է կրում սխալ տեղեկատվություն տրամադրելու, ինչպես նաև իր տրամադրած սխալ տեղեկատվության հետևանքով առաջացած վնասի համար։
Ինչպե՞ս գրանցել բիզնես Հայաստանում
Բիզնեսի տեսակը որոշելուց հետո հաջորդ քայլը բիզնեսի գրանցումն է։ Բիզնեսը գրանցելու համար նախ անհրաժեշտ է ընտրել դրա կազմակերպաիրավական ձևը, որից էլ կախված է լինելու հետագայում բիզնեսի համար վճարվող հարկատեսակները, մասնակիցների ընտրությունը, նրանց իրավունքներն ու պարտականությունները, բիզնեսի գործունեության սահմաններն ու հնարավորությունները։
Ո՞ր կազմակերպությունների մասնակիցների վերաբերյալ տեղեկություններին է գրառում գործակալությունը միասնական պետական գրանցամատյանում։
Գործակալությունը միասնական պետական գրանցամատյանում գրառում է միայն սահմանափակ պատասխանատվությամբ ընկերությունների մասնակիցների վերաբերյալ տեղեկություններ։ Բաժնետիրական ընկերությունների ռեեստր գործակալությունը չի վարում։ Առևտրային կոոպերատիվների անդամների վերաբերյալ տեղեկություններ միասնական պետական գրանցամատյանում չեն գրառվում։
Ի՞նչ եղանակով է հնարավոր գրանցել բիզնեսը
Հայաստանում բիզնեսը հնարավոր է գրանցել ինչպես առցանց եղանակով, այնպես էլ ֆիզիկապես։

  • Առցանց եղանակով այժմ հնարավոր է գրանցել միայն ԱՁ և ՍՊԸ, եթե գրանցողն ունի նույնականացման քարտ և թվային ստորագրություն։
  • Ֆիզիկապես բիզնես գրանցել կարող են բոլորը, այդ թվում՝ օտարերկրյա քաղաքացիները։
Ո՞ր պետք է դիմել թղթային եղանակով բիզնեսը գրանցելու համար։
Բիզնեսը գրանցելու համար անհրաժեշտ է դիմել՝

  • Իրավաբանական անձանց պետական ռեգիստրի գործակալություն (ք. Երևան, Կոմիտաս 49/3, Վազգեն Սարգսյան 3),
  • Իրավաբանական անձանց պետական ռեգիստրի գործակալության տարածքային գրասենյակներ,
  • ՀՀ-ում գործող բանկեր (նախքան դիմելը անհրաժեշտ է բանկից ճշտել՝ արդյոք տվյալ բանկը իրականացնում է այդ գործառույթը),
  • Հայփոստի մասնաճյուղեր։
Որքա՞ն է տևում առևտրային կազմակերպությունների գրանցումը։
Առևտրային կազմակերպությունների գրանցումը տևում է՝

  • 1 աշխատանքային օր, եթե հիմնադիրները ֆիզիկական անձինք են և չեն օգտվում օրենքով նախատեսված փաստաթղթերի նմուշային ձևերից,
  • 2 աշխատանքային օր, եթե հիմնադիրների թվում կա իրավաբանական անձ, և նրանք չեն օգտվում օրենքով նախատեսված փաստաթղթերի նմուշային ձևերից,
  • գրանցվում է անմիջապես, եթե գրանցող անձը փաստաթղթերը իրավաբանական անձանց պետական ռեգիստրի գործակալություն ներկայացնելիս օգտվում է օրենքով նախատեսված փաստաթղթերի նմուշային ձևերից։
Ի՞նչ տվյալներ են պահանջվում ընկերության հիմնադիրներից։

Հիմնադիրներից պահանջվող տվյալները կարող են տարբերվել՝ կախված նրանց քաղաքացիությունից և ֆիզիկական կամ իրավաբանական անձ լինելու հանգամանքից։

ՀՀ քաղաքացի լինելու դեպքում հիմնադիրը պետք է ներկայացնի՝

  • անձնագիր կամ նույնականցման քարտ,
  • հանրային ծառայությունների համարանիշ։

ՀՀ քաղաքացի չլինելու դեպքում հիմնադիրը պետք է ներկայացնի՝

  • անձը հաստատող փաստաթղթի պատճենը՝ նոտարական հաստատմամբ հայերեն թարգմանությամբ, հանրային ծառայությունների համարանիշ։

Եթե հիմնադիրը ՀՀ-ում գրանցված իրավաբանական անձ է, պետք է ներկայացվի՝

իրավաբանական անձի կառավարման լիազորված մարմնի համապատասխան որոշումը նոր իրավաբանական անձ հիմնադրելու մասին և հիմնադիր իրավաբանական անձի անվանումն ու պետական գրանցման համարը:

Եթե հիմնադիրը օտարերկրյա իրավաբանական անձ է, պետք է ներկայացվի՝

իրավաբանական անձի կառավարման լիազորված մարմնի համապատասխան որոշումը նոր իրավաբանական անձ հիմնադրելու մասին, իրավաբանական անձի անվանումը և պետական գրանցման համարը։ Բոլոր փաստաթղթերը պետք է թարգմանված լինեն հայերեն՝ նոտարական վավերացմամբ։